loading...
اسیر تقدیر
Terminator بازدید : 12 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)
سنگ کاغذ قیچی !!!




کدام باشم از تو بُرده ام دنیا؟؟؟


سنگ باشم؟؟؟

یا قیچی؟؟؟

بشکنم یا جدا کنم؟؟؟

کاغذ باشم که تو بنویسی و من اجرا کنم؟

آخ دنیا...!!!

آه دنیا با من همبازی نشو !!



سنگ کاغذ قیچی ! ! !


عشق قیچی شد...

وقتی که تو سنگ شدی

و من کاغذ بی رنگ !

اینجا زمین است ..!


اینجا همه خسته اند

اینجا همیشه شب است

اینجا کسی تو را برای خودت نمیخواهد

اینجا همه تو را برای فرار از تنهای میخواهند

اینجا انسانیت مرده

اینجا عاشقی معنای ندارد

اینجا همه خیانت میکنن

اینجا به دل ساده میخندن .

اینجا عاشق که باشی .

اخر راهت یا شکست است یا خیانت .

اینجا زمین است ..!

اینجا. سر زمین مرده های متحرک است.

اینجا انچنان سرد است که دلت میمیرد .

اینجا غم همه را در خود غرق کرده

اینجا با این که کنار هم هستید تنهایند

اینجا کسی .کسی را نمیفهد

اینجا حرفهای ناگفته زیادست

اینجا زمین است ..!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 559