loading...
اسیر تقدیر
Terminator بازدید : 19 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

من نه عاشق هستم

ونه محتاج نگاهی که بلغزد برمن




من خودم هستم وتنهایی و یک حس غریب


که به صدعشق وهوس می ارزد




من نه عاشق هستم


ونه دلداده به گیسوی بلند


ونه آلوده به افکار پلید




من به دنبال نگاهی هستم


که مرا از پس دیوانگی ام میفهمد !!!





من خودم هستم و یک دنیا ذکر


که درونم لبریز


شده از شعر حقیقت جویی




من نه عاشق هستم


نه حزین ِ غم ِ تنهایی ها


من نه عاشق هستم


ونه محتاج نوازش یا مهر



من دلم تنگ خودم گشته و بس


مَنِشینید کنارم


پیِ دلجویی و خوش گفتاری


که دلم از سخنان غم و شادی پر شد



من نه عاشق هستم


و نه محتاج نگاهی که بلغزد در من...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 570